ראשי > לעוסקים בשיווק וחדשנות > שרותים > סדנאות

סדנאות חדשנות שיטתיתTM



Bookmark and Share

יותר ויותר חברות מגלות כיום שחדשנות היא המפתח להישרדות ולשגשוג. אך, מסתבר, שהדרך להשגת מפתח זה היא מורכבת למדי. ניהול חדשנות אפקטיבי מחייב בין היתר טיפול בתחומים הבאים:




סדנאות חדשנות שיטתיתTM נועדו לשפר תהליכים ולהקנות כלים לניהול החדשנות בתחומים אלה. הסדנאות הן מודולריות, וכל ארגון בוחר את התחומים בהם הוא מעדיף להתמקד. בהמשך, מוקם צוות חדשנות מתאים, המקבל ליווי, ידע וכלים מעשיים בתחומים הנדרשים.

חברת ZOOZ פיתחה את מתודולוגיית חדשנות שיטתיתTM, וצברה ניסיון רב בהעברת סדנאות חדשנות שיטתית בלמעלה מ-300 ארגונים וחברות בארץ ובעולם. הסדנאות משלבות שיטות ייחודיות, לרבות חשיבה המצאתית שיטתית (SIT), וששת כובעי החשיבה של דה-בונו. שיטות אלו יושמו בהצלחה בין היתר בפיליפס, פורד, סאיטקס, ויזה, IBM, אינטל, אקסון, קודאק ודו-פונט.

הדגש בסדנאות שלנו הוא על תוצאות. לדוגמא, בכל פעם שעסקנו בפיתוח רעיונות, המשתתפים העלו עשרות רעיונות מעשיים למוצרים ושרותים חדשים. חלק מהרעיונות הפכו למוצרים אמיתיים ולרווחים אמיתיים כעבור מספר חודשים. סיפורי הצלחה בישראל כוללים, בין היתר: חליפות, מחטבים, דבש, גלידות, נקניקים, תרופות, דיסקים לחיתוך ולהשחזה, פלסים, קליבות, וארונות אמבט.

מידע נוסף סדנאות חדשנות שיטתיתTM:
 -  קרא מה אומרים לקוחות על סדנאות חדשנות שיטתית
 - ראה את האפשרויות בחוברת סדנאות חדשנות ויצירתיות
 - חדשנות - מאגר של מעל 100 מאמרים שכתבו היועצים שלנו, ומידע נוסף.
 - צור איתנו קשר למידע נוסף ולהזמנת סדנא עבור הארגון שלך

 

____________________________________

פירוט על סדנאות חדשנות שיטתיתTM לפיתוח מוצרים ושרותים חדשים:

  • במסגרת הסדנאות דנים באחד מהמוצרים או השרותים שהמשתתפים עצמם משווקים. מוצר או שרות זה משמש כנקודת פתיחה להעלאת רעיונות. מומלץ לבחור מוצר או שרות מרכזי, "פרה חולבת".
  • הסדנאות מתאימות לכל מוצר או שרות, ויושמו בהצלחה במגוון רחב של תעשיות, לרבות: הייטק, תרופות, מזון ומשקאות, חומרי ניקוי, שירותים פיננסיים, ריהוט, מוצרי אלקטרוניקה, אופנה, ציוד בנייה, מכוניות, מוצרי פלסטיק, ותחומים רבים אחרים.
  • במהלך הסדנאות המשתתפים לומדים להפעיל כלי-חשיבה אפקטיביים. עשרות דוגמאות, תרגילים והתנסויות תורמים להבנת העקרונות הנלמדים.
  • למנחים של ZOOZ ידע רב בתחום ניהול החדשנות, וניסיון שנרכש תוך העברת מאות סדנאות, בין היתר ב-Google, מוטורולה, eBay, קוקה-קולה, קבוצת שטראוס, בייגל בייגל, סופרפארם, ניאופרם, כצט, הדס, מדיטק, נקה, קרליין, פקר פלדה, קליל, חוליות, 3M, פלסגד, ארקל, קבוצת כתר, אבן-קיסר, שטיחי כרמל, הולנדיה, בגיר, גיבור סברינה, אלקטרה, אפיקים רכב-חשמלי, בנק דיסקונט, בנק לאומי, ועוד ועוד.
  • בסדנאות משתתפים לרוב 5-15 מנהלים (כולם מהחברה שלך). כדי לאפשר עבודת צוות יעילה ופורייה, מומלץ שמספר המשתתפים לא יעלה על 15.
  • הרכב המשתתפים בסדנאות הוא לרוב מעורב: צוות בין-מחלקתי המכיל נציגים ממחלקות השיווק, המכירות, הפיתוח (ולעיתים הייצור). הדגש הוא על ההיבטים השיווקיים. יחד עם זאת, אנשי הפיתוח מסייעים בכך שהם מאשרים את ישימות הרעיונות. תוצר חיובי אחד של הסדנא הוא שחל שיפור בעבודת-הצוות ובשיתוף הפעולה הבין-מחלקתי.
  • הסדנאות מתקיימות לרוב במשרדי הארגון המזמין. יש לדאוג לחדר גדול עם כיסאות (ורצוי ללא שולחנות). הציוד הנדרש כולל: לוח מחיק, מעמד ונייר תליש (stand and flip chart), מקרן המתחבר למחשב ומסך.
  • סדנאות חדשנות שיטתיתTM נערכות לרוב במסגרת סידרת פגישות בנות יום, בתדירות של פעם בשבוע או פעם בשבועיים. בין פגישה לפגישה נבדקים רעיונות שעלו, מתבצעות מטלות שונות, ונערכות הכנות ובדיקות נוספות לקראת הפגישה הבאה.


____________________________________

מסלולי חדשנות שיטתיתTM

  • ZOOZ מציעה מספר מסלולים חלופיים בתחום החדשנות המוצרית:
    1. מסלול NPD - לפיתוח וקידום בנק רעיונות. מדובר ב-7 פגישות, לרבות:
        - פיתוח רעיונות תחום אחד (3 ימים, לרבות לימוד הכלים)
        - פיתוח רעיונות בתחום שני בהנחיה עצמית (יום אחד)
        - סינון פנימי וחיצוני של רעיונות (3 ימים - בצוות מצומצם יותר)
    2. מסלול מוצר נולד - לשדרוג קו מוצרים קיים, תוך שילוב של
        מעצב תעשייתי:
        - תצפיתנות (פענוח הרגלי קנייה ושימוש של הלקוחות)
        - תהליך מיצוב ואסטרטגיה שיווקית בעקבות ממצאי התצפיתנות
        - מסלול NPD כפי שתואר לעיל
        - עיצוב ומסחור (פיתוח דגמים וחומרי שיווק, עיצוב תצוגות)
    3. מסלול מוּצָרֶשֵת - מקבלני משנה ליצואנים עולמיים תוך חצי שנה!
        - לפירוט - ראה מאמרים באתר זה לרבות  מאמר של גלובס
     
  • בנוסף, אנו מציעים מסלולי חדשנות בתחומים נוספים:
    1. מסלול כיווני צמיחה - לאיתור וכניסה לשווקים ותחומי פעילות
        חדשים
    . 3 ימים של ישיבות הנהלה, לרבות:
        - ניתוח תיק העסקים הנוכחי, והעלאת רעיונות לכיוונים חדשים
        - הצגת כיווני צמיחה מבטיחים לפי קריטריונים שהוגדרו מראש
        - בחירת ועיבוי כיוון צמיחה חדש, שיתאים ליעד עסקי רצוי
    2. מסלול PS - לפתרון בעיות טכנולוגיות. 5 ימים ומעלה, לרבות:
        - קורס חשיבה המצאתית בטכנולוגיה, ותרגול עשרות חידות ובעיות
        - אפיון ופיצוח בעיות אמת, להוזלת עלויות וליצירת הובלה טכנולוגית
    3. מסלול חדשנות משולבת - ליווי חודשי של צוותי עבודה שונים:
        - צוות חדשנות אסטרטגית - תכנון עסקי לטווח הארוך
        - צוות שיווק - הגברת המכירות והשקת חידושים בשנה הקרובה
        - צוות תקשורת שיווקית - לחשיפת מוצרים ושירותים חדשים
        - צוות חדשנות מוצרית - לפיתוח מוצרים ושרותים חדשים
    4. מסלול חדשנות ארגונית - ימי "המצא-זאת-בעצמך"
        - הכשרות המוניות בכלי חשיבה לפיתוח מוצרים ולפתרון בעיות




Bookmark and Share


______________________________

מעוניינים להתחדש?
אם, בדומה למאות החברות איתם כבר עבדנו, גם אתם מעוניינים לפתח ולקדם רעיונות לחידושים במוצרים ובשירותים, וליהנות מתהליכי חדשנות שיטתית בארגון שלכם, צרו קשר.



לראש העמוד










 

לעוסקים בשיווק וחדשנות

רקע כללי
לקוחות
שרותים
   אסטרטגיה
   חדשנות שיטתית
   מערכי שרות לקוחות
   תקשורת שיווקית
   סדנאות
   אימון עסקי
   ייעוץ טכנולוגי
תכנים
   עלון לזוז
   מאמרים
   ספרים מומלצים

עלון לזוז
עלון אלקטרוני בנושאי אסטרטגיה, שיווק וחדשנות.

עלון תזזית
עלון אלקטרוני בנושאי משאבי אנוש והדרכה.

עלון זוזון
עלון אלקטרוני לעצמאים ולבעלי עסקים קטנים.

עלון מאזניים
עלון אלקטרוני לעורכי-דין.

Compass
ייעוץ כלכלי, השגת מימון
וליווי עסקים בקשיים.

יצירת קשר

כיתבו את בקשתכם:
שם:
תפקיד:
ארגון:
אי-מייל:
טלפון:

נשמח לעמוד לרשותכם גם בדרכים הבאות:
מייל: info@zooz.co.il
טלפון: 09-9585085
פקס: 09-9582665
כתובת: זוז שיווק בע"מ,
מוהליבר 1/58 הרצליה 46328

Bookmark and Share              תנאי-שימוש             

לעוסקים באסטרטגייה, שיווק וחדשנות
סדנאות
סדנאות חדשנות שיטתית
חוברת סדנאות שיווק, שרות ומכירות
חוברת סדנאות חדשנות ויצירתיות
ייעוץ וליווי
פיתוח אסטרטגייה
ניהול החדשנות
תקשורת שיווקית
אימון עסקי – business coaching
ייעוץ טכנולוגי - Ideation TRIZ
תכנים
עלון לזוז –לעוסקים באסטרטגייה שיווק וחדשנות
ספרים מומלצים – בנושאי שיווק, אסטרטגיה, חדשנות, שרות ומכירות
מאמרים
אסטרטגייה
שיווק
חדשנות
לעוסקים במשאבי אנוש והדרכה
סדנאות
חוברת סדנאות פיתוח מנהלים
חוברת סדנאות פיתוח עובדים
ייעוץ וליווי
ייעוץ ופיתוח ארגוני
אימון עסקי למנהלים
תכנים
עלון תזזית – לעוסקים במשאבי אנוש והדרכה
בחן את עצמך – שאלונים
ספרים מומלצים – בנושאי ניהול ומשאבי אנוש
מאמרים
פיתוח מנהלים
פיתוח ארגוני
ניהול ומנהיגות
אימון עסקי
מאמרים בעיתונות
לעצמאים ובעלי עסקים קטנים
שרותים
ייעוץ להשבחת העסק
סיוע בהטמעת שינויים בעסק
אימון אישי לבעלי עסקים
מעגל עסקים
סדנאות והדרכות לעסק
תכנים
עלון זוזון – לעצמאים ולבעלי עסקים
בחן את עצמך – ניתוח העסק
ספרים מומלצים - לעסקים
מאמרים
חמשת היסודות של ניהול תכליתי
אלמנט האדמה – בחירת החזון
אלמנט המים – ניהול ופיתוח המשאב האנושי
אלמנט העץ – ניהול התקשורת השיווקית
אלמנט האש – ניהול הלקוחות
אלמנט המתכת – ניהול פיננסי
אודות ZOOZ
פרופיל חברה
הצוות של ZOOZ
הלקוחות של ZOOZ
המלצות על ZOOZ - חדשנות שיטתית
המלצות על ZOOZ – פיתוח מנהלים
סיפורי הצלחה
דרושים ב-ZOOZ
חדשות - כנסים והרצאות
חדשות – לקוחות ופרוייקטים
חדשות – שרותים ומוצרים
חדשות - חדש באתר
Compass – ייעוץ כלכלי והבראת עסקים
הרשמה לאתר
חיפוש באתר
מפת האתר
אנגלית – English site
יצירת קשר