תמונת אווירה

יצירת קשר

נשמח לעמוד לרשותכם גם בדרכים הבאות: מייל: info@zooz.co.il טלפון: 09-9585085 פקס: 09-9582665
כתובת: זוז שיווק בע"מ,
מוהליבר 1/58 הרצליה 46328

סיפורי הצלחה

כתיבה על סיפורי הצלחה טומנת בחובה מילכוד מסוים.

ראשית, ההצלחה אבות רבים לה. אם כתוצאה מסדנא שלנו חברה פיתחה 10 מוצרים חדשים, והכנסותיה גדלו ב-30% בשנה שאחרי, למי שייך סיפור ההצלחה הזה? לשיטת העלאת הרעיונות? למנחה הסדנא? למשתתפים שהעלו את הרעיונות? למנכ"ל שהוביל את החברה להישגים אלה? לצוות הפיתוח? למעצבי האריזות? למשרד הפרסום שתמך בהשקה? לאנשי-השיווק והמכירות? לגידול הטבעי בשוק? לשינוי שהתרחש בטעם של הלקוחות? לפשיטת רגל של מתחרה? לתזמון? למזל?

שנית, הצלחה היא הפכפכה מטיבעה. מה גורלו של סיפור ההצלחה הנ"ל, אם הכיוון שלו משתנה לרעה שנה מאוחר יותר? אם חטיבות אחרות של החברה מובילות אותה לפשיטת רגל? אם חוק חדש אוסר על שיווק המוצרים שפותחו בארץ היעד העיקרית? אם החברה נרכשת ע"י מתחרה שמחליט לבטל את המוצרים החדשים? אם המנכ"ל מתחלף, המחויבות לחדשנות פוחתת, והתוצאות העיסקיות מדרדרות? אם המשקיעים בבורסה מחליטים להחרים את הענף בו עוסקת החברה?

שלישית, הצלחה אינה תמיד נמדדת בשורה התחתונה. לעיתים, למרות שלא הושגו תוצאות עסקיות משמעותיות, הושגה פריצת-דרך אישית. לדוגמא, לעיתים צוות עובר תהליך מפרה ויצירתי דווקא בתחום שאינו משפיע מהותית על רווחיות החברה. תהליך כזה עשוי לשנות את המשתתפים בו, להשאר חרוט בליבם, ולהוביל אותם בהמשך לתוצאות ולהישגים יוצאי-דופן.

ולבסוף, הכישלון אינו בהכרח יתום. יש גם כישלונות מפוארים, שמי שהשתתף בהם שמח שהיה שם כדי ללמוד, להתפתח, לצמוח, להתנסות. יש טעויות שחייבים לעבור דרכם כדי לרכוש ניסיון.

לכן, במקום סיפורי-הצלחה רגילים, הבאנו כאן מספר דוגמאות, מוחשיות ככל הניתן, לדברים שעשינו עם לקוחות, ושגם אנחנו וגם הלקוחות גאים בהם.

להלן קישורים לסיפורי ההצלחה שלנו:

בנוסף, הנכם מוזמנים לבדוק מוצרים חדשניים שפותחו בסדנאות חדשנות שיטתית עם:

ולבסוף, הנכם מוזמנים גם להתרשם מהמלצות של לקוחות שלנו.