ראשיzooz-on > תכנים

תמונות יחודיות ומפתיעות בחומרי השיווק

התפרסם בעבר בעלון זוזון 72, יולי 2011
 

אומרים שתמונה טובה שווה יותר מאלף מילים. לכן - חשוב לשלב תמונות במודעות פרסומת, בפוסטרים לתערוכות, בשלטים בחנות, בשער של הקטלוג, בדפי אתר האינטרנט, בפרופיל החברה, ובחומרי שיווק אחרים. תמונות טובות תעשנה את העבודה בשבילכם, ותמשוכנה את תשומת הלב של הלקוחות. אבל, לא כל התמונות טובות באותה מידה. איך נדע איזה תמונה תמשוך יותר תשומת לב, ותביא אלינו יותר לקוחות? על מנת לדעת זאת, ניתן לחלק את התמונות המופיעות בחומרי השיווק לשלושה סוגים, לפי המקור שלהן, ורמת העניין שהן מעוררות:
 

  • תמונות של מוצרים (למשל - אריזה של תוסף תזונה - ויטמין D). ברוב המקרים אלה תמונות שאנחנו, כבעלי העסק, אוהבים ומזדהים איתן. בנוסף, אנחנו רוצים שהלקוח יידע לזהות בעזרתן את המוצר שלנו. אבל, למרבה הצער - את הלקוחות שלנו תמונות כאלה לרוב מאוד... משעממות. אם אין למוצר עיצוב מיוחד ויוצא דופן - זאת תהיה טעות לתת לו את מרכז הבמה.
     
  • תמונות כלליות הלקוּחות ממאגרי תמונות (Image Bank). למשל - תמונה של ילדים מחייכים. תמונות אלה מציגות דימוי על מה שאנחנו מספקים, ועל התועלות הנובעות ממנו. לדוגמא - ילדים מחייכים בגלל שהם בריאים ומאושרים כי לקחו ויטמין D. תמונות אלה הן יותר מושכות ונעימות לעין, אבל בסופו של דבר אינן ייחודיות, ואינן מאוד מעניינות. אותם ילדים בדיוק יכולים לחייך במודעות המפרסמות ג'ינס, מסטיק, עיתון ילדים, מתנ"ס, רופא שיניים, וכמובן גם ויטמינים. יש חשיפת יתר לתמונות המציגות ילדים מחייכים, ודימויים כלליים אחרים, ולכן לא מבחינים בהם, וגם אם מבחינים לא זוכרים אותם, ולא מקשרים אותם דווקא למוצר שלנו.
     
  • תמונות מפתיעות ומאתגרות, שנוצרו במיוחד עבור עסק מסויים. למשל - המודעה הזו עבור בית-ספר לקרטה, המודעות האלה עבור שְמָלוֹת "הקוטלות גברים", או המודעה הזו לדיאטה. התמונות בכל המודעות האלה מאתגרות ומפתיעות, ולכן גם הרבה יותר מסקרנות, מעניינות, וגורמות לקורא להתעכב עליהן. התמונות האלה לא מראות מוצרים, ולא קיימות במאגרי תמונות. ואם אתם חושבים שעולה הרבה מאוד כסף לייצר אותן, טעות בידיכם. מעצב גרפי מיומן, ששולט בתוכנת Photoshop, יידע לבנות אותן תוך שעה-שעתיים. והוא יעשה זאת בעלות שגם עסק קטן יכול לספוג.


אין סיבה להסתפק בתמונות כלליות ממאגרי תמונות, או בתצלומים משעממים של המוצרים שלכם. חישבו על קונספט מרתק ושונה לתמונה, על דימוי מאתגר ומפתיע. לאחר מכן, מיצאו מעצב גרפי מנוסה שיהיה מוכן להתאמץ עבורכם, ובקשו ממנו שיבנה לכם על סמך הדימוי הזה תמונה ייחודית ומרתקת. היא תהפוך לסימן הכר של העסק שלכם, תהייה ייחודית ובלעדית שלכם, ותביא לכם הרבה מאוד לקוחות.

תמונות ייחודיות כאלה תוכלו לשלב לא רק בפרסומות, אלא גם בפוסטרים, בשלטים, ובחומרים נוספים. לדוגמא - הביטו בתמונות המתחלפות בראש עמוד זה. הן נוצרו תחילה לתערוכה, ובהמשך נעשה בהן שימוש לאתר של חברת פלוריש. כל חמשת התמונות יחד עלו פחות מ-2,000 ש"ח. כבר בתערוכה הראשונה הן הצדיקו את העלות. הן מדגישות בצורה בולטת וייחודית את המסר "מרחיבים את היכולות שלכם"  "extending your ability" - שפלוריש רוצה להעביר ללקוחות הפוטנציאליים שלה בחו"ל - חברות תרופות, קוסמטיקה, ותוספי תזונה, עבורן היא מייצרת מוצרים בקבלנות משנה. 

גרפיקאית ממשרד התקשורת השיווקית "הורמון צמיחה" יצרה עבור פלוריש את התמונות ואת הפוסטרים לתערוכה, וקודם לכן אנחנו (ZOOZ) סייענו לפלוריש, אותה אנו מלווים כבר שנים, עם המסר ועם הקונספטים לתמונות. אנחנו מאוד ממליצים גם לכם לפתח תמונות כאלה, ייחודיות, בולטות, ומותאמות לצרכים שלכם. ואם אתם זקוקים לעזרה - אנחנו כאן בשבילכם.

 

_______________________________________________
מעוניינים בייעוץ, אימון או הדרכה לעסק שלכם?
צרו איתנו קשר: 09-9585085, info@zooz.co.il
______________________________________________

 

 

לראש העמוד



 

לעצמאים ועסקים קטנים

רקע כללי
שרותים
   השבחת העסק
   הטמעת שינויים
   אימון אישי (coaching)
   סדנת הישרדות עסקית
   מעגל עסקים
   סדנאות והדרכות
תכנים
   עלון זוזון - לבעלי עסק
   עלון מאזניים - לעו"ד
   בחן את עצמך
   מאמרים
   ספרים מומלצים

יצירת קשר

כיתבו את בקשתכם:
שם:
תפקיד:
ארגון:
אי-מייל:
טלפון:

נשמח לעמוד לרשותכם גם בדרכים הבאות:
מייל: info@zooz.co.il
טלפון: 09-9585085
פקס: 09-9582665
כתובת: זוז שיווק בע"מ,
מוהליבר 1/58 הרצליה 46328

Bookmark and Share              תנאי-שימוש             

לעוסקים באסטרטגייה, שיווק וחדשנות
סדנאות
סדנאות חדשנות שיטתית
חוברת סדנאות שיווק, שרות ומכירות
חוברת סדנאות חדשנות ויצירתיות
ייעוץ וליווי
פיתוח אסטרטגייה
ניהול החדשנות
תקשורת שיווקית
אימון עסקי – business coaching
ייעוץ טכנולוגי - Ideation TRIZ
תכנים
עלון לזוז –לעוסקים באסטרטגייה שיווק וחדשנות
ספרים מומלצים – בנושאי שיווק, אסטרטגיה, חדשנות, שרות ומכירות
מאמרים
אסטרטגייה
שיווק
חדשנות
לעוסקים במשאבי אנוש והדרכה
סדנאות
חוברת סדנאות פיתוח מנהלים
חוברת סדנאות פיתוח עובדים
ייעוץ וליווי
ייעוץ ופיתוח ארגוני
אימון עסקי למנהלים
תכנים
עלון תזזית – לעוסקים במשאבי אנוש והדרכה
בחן את עצמך – שאלונים
ספרים מומלצים – בנושאי ניהול ומשאבי אנוש
מאמרים
פיתוח מנהלים
פיתוח ארגוני
ניהול ומנהיגות
אימון עסקי
מאמרים בעיתונות
לעצמאים ובעלי עסקים קטנים
שרותים
ייעוץ להשבחת העסק
סיוע בהטמעת שינויים בעסק
אימון אישי לבעלי עסקים
מעגל עסקים
סדנאות והדרכות לעסק
תכנים
עלון זוזון – לעצמאים ולבעלי עסקים
בחן את עצמך – ניתוח העסק
ספרים מומלצים - לעסקים
מאמרים
חמשת היסודות של ניהול תכליתי
אלמנט האדמה – בחירת החזון
אלמנט המים – ניהול ופיתוח המשאב האנושי
אלמנט העץ – ניהול התקשורת השיווקית
אלמנט האש – ניהול הלקוחות
אלמנט המתכת – ניהול פיננסי
אודות ZOOZ
פרופיל חברה
הצוות של ZOOZ
הלקוחות של ZOOZ
המלצות על ZOOZ - חדשנות שיטתית
המלצות על ZOOZ – פיתוח מנהלים
סיפורי הצלחה
דרושים ב-ZOOZ
חדשות - כנסים והרצאות
חדשות – לקוחות ופרוייקטים
חדשות – שרותים ומוצרים
חדשות - חדש באתר
Compass – ייעוץ כלכלי והבראת עסקים
הרשמה לאתר
חיפוש באתר
מפת האתר
אנגלית – English site
יצירת קשר