ראשיzooz-on > תכנים

אחידות בחומרים שיווקיים

התפרסם בעלון זוזון, גיליון 61, אוגוסט 2010

אנשים זוכרים לטווח ארוך דברים, כלומר מפנימים אותם, רק אם הם נתקלים בהם 8 פעמים או יותר. לדוגמא - כדי שלקוחות יזכרו את שם העסק שלך - עליהם להתקל בו 8 פעמים. כדי שלקוחות יזכרו את הלוגו שלך - עליהם לראות אותו 8 פעמים. כדי שלקוחות יזכרו את צבע הלוגו שלך - עליהם להתקל באותו צבע של הלוגו שלך - לפחות 8 פעמים.

מכאן - שחזרה על אותם מסרים שיווקיים שוב ושוב, משתלמת וגורמת ללקוחות לזכור את העסק שלך. לכן, רצוי לשמור על שם העסק לאורך שנים, לשמור על אותו לוגו, סלוגן וניירת לאורך שנים, לדאוג שאותו לוגו יופיע בכל מסמך שיווקי שאתה מוציא, בכל שלט ובכל פרסומת. באופן דומה - עדיף לפרסם את אותה פרסומת הרבה פעמים, מאשר לגוון ולהחליף פרסומות בקצב מהיר. לדוגמא - בשילוט חוצות נהוג לפרסם לפחות שבועיים, על מנת להבטיח שעוברי האורח יתקלו באותו שלט לפחות 8 פעמים בדרכם לעבודה או בחזרה הביתה. באפן דומה - אם הינך מפרסם בירחון, עדיף להשאיר את אותה מודעה 8 חודשים ברציפות, על מנת שתיקלט ותיזכר ע"י המנויים לירחון.

בנוסף, על מנת להקל על הזיכרון של הלקוחות הפוטנציאליים להפנים את המסרים שאתה מעוניין להעביר להם, חשוב להקפיד שהמסרים החוזרים יופיעו בצורה אחידה (צבע, גוון, גודל, פונט, וכו'). לדוגמא - יש להקפיד שהלוגו יהיה תמיד באותו צבע וגוון (יש לוודא זאת מול בית-הדפוס, ולספק לו את מספר הפנטון המציין את הגוון המדויק של הלוגו שלך). באופן דומה - אם אתה מציג בעזרת מצגות שיווקיות, כדאי שהן תהיינה בתבנית אחידה - שתזוהה איתך (מסגרת, מיקום וצבע לוגו, מיקום פונט וגודל הכותרת, הפונט בטקסטים, וכו'.). ואם אתה מפרסם, גם כשאתה מחליף פרסומת, עדיף לשמור על פורמט אחיד. הקמפיין המפורסם של וודקה אבסולוט, שכלל מאות פרסומות שונות תוך שמירה על פורמט אחיד, מהווה דוגמא מצויינת לכך.

בדקו את כל החומרים השיווקיים שלכם: האם הם מכילים מסרים אחידים, החוזרים על עצמם שוב ושוב? האם לקוחות פוטנציאליים נחשפים אליהם שוב ושוב, לפחות 8 פעמים? אם כן, אתם בדרך הנכונה למוח (ולארנק) של הלקוחות. בהצלחה!  

_______________________________________________
מעוניינים בייעוץ, אימון או הדרכה לעסק שלכם?
צרו איתנו קשר: 09-9585085, info@zooz.co.il
______________________________________________

 


לראש העמוד



 

לעצמאים ועסקים קטנים

רקע כללי
שרותים
   השבחת העסק
   הטמעת שינויים
   אימון אישי (coaching)
   סדנת הישרדות עסקית
   מעגל עסקים
   סדנאות והדרכות
תכנים
   עלון זוזון - לבעלי עסק
   עלון מאזניים - לעו"ד
   בחן את עצמך
   מאמרים
   ספרים מומלצים

יצירת קשר

כיתבו את בקשתכם:
שם:
תפקיד:
ארגון:
אי-מייל:
טלפון:

נשמח לעמוד לרשותכם גם בדרכים הבאות:
מייל: info@zooz.co.il
טלפון: 09-9585085
פקס: 09-9582665
כתובת: זוז שיווק בע"מ,
מוהליבר 1/58 הרצליה 46328

Bookmark and Share              תנאי-שימוש             

לעוסקים באסטרטגייה, שיווק וחדשנות
סדנאות
סדנאות חדשנות שיטתית
חוברת סדנאות שיווק, שרות ומכירות
חוברת סדנאות חדשנות ויצירתיות
ייעוץ וליווי
פיתוח אסטרטגייה
ניהול החדשנות
תקשורת שיווקית
אימון עסקי – business coaching
ייעוץ טכנולוגי - Ideation TRIZ
תכנים
עלון לזוז –לעוסקים באסטרטגייה שיווק וחדשנות
ספרים מומלצים – בנושאי שיווק, אסטרטגיה, חדשנות, שרות ומכירות
מאמרים
אסטרטגייה
שיווק
חדשנות
לעוסקים במשאבי אנוש והדרכה
סדנאות
חוברת סדנאות פיתוח מנהלים
חוברת סדנאות פיתוח עובדים
ייעוץ וליווי
ייעוץ ופיתוח ארגוני
אימון עסקי למנהלים
תכנים
עלון תזזית – לעוסקים במשאבי אנוש והדרכה
בחן את עצמך – שאלונים
ספרים מומלצים – בנושאי ניהול ומשאבי אנוש
מאמרים
פיתוח מנהלים
פיתוח ארגוני
ניהול ומנהיגות
אימון עסקי
מאמרים בעיתונות
לעצמאים ובעלי עסקים קטנים
שרותים
ייעוץ להשבחת העסק
סיוע בהטמעת שינויים בעסק
אימון אישי לבעלי עסקים
מעגל עסקים
סדנאות והדרכות לעסק
תכנים
עלון זוזון – לעצמאים ולבעלי עסקים
בחן את עצמך – ניתוח העסק
ספרים מומלצים - לעסקים
מאמרים
חמשת היסודות של ניהול תכליתי
אלמנט האדמה – בחירת החזון
אלמנט המים – ניהול ופיתוח המשאב האנושי
אלמנט העץ – ניהול התקשורת השיווקית
אלמנט האש – ניהול הלקוחות
אלמנט המתכת – ניהול פיננסי
אודות ZOOZ
פרופיל חברה
הצוות של ZOOZ
הלקוחות של ZOOZ
המלצות על ZOOZ - חדשנות שיטתית
המלצות על ZOOZ – פיתוח מנהלים
סיפורי הצלחה
דרושים ב-ZOOZ
חדשות - כנסים והרצאות
חדשות – לקוחות ופרוייקטים
חדשות – שרותים ומוצרים
חדשות - חדש באתר
Compass – ייעוץ כלכלי והבראת עסקים
הרשמה לאתר
חיפוש באתר
מפת האתר
אנגלית – English site
יצירת קשר