If you can't read this, an online version is available here

מופק ע"י ZOOZ הדרכה אפקטיבית | 09-9585085 | [email protected] | www.zooz.co.il

      | גיליון מס. 82 |


שלום!

אנו שמחים לשלוח לכם גיליון חדש של תְּזָזִית.

עלון תְּזָזִית נשלח מידי חודש כשרות חינם לכששת אלפים מנהלי משאבי אנוש והדרכה.
העלון מכיל מדורים מתחלפים עם המלצות, טיפים וראיונות, ואינו מכיל פירסומות.

השתדלנו לקצר, מתוך הנחה שזמנכם יקר והמלאכה מרובה.
למעוניינים בהרחבות הוספנו קישורים למאמרים ולמידע רלוונטי.

אנו מקווים כי תמצאו את העלון שימושי. נשמח לקבל תגובות והצעות.

קריאה מהנה!
צוות ZOOZ


פרופיל

קרא על מנהלים בתחום בחברות אחרות

חגית פרימק-רובינוביץ, מנהלת הדרכה ומידענות, שראל

  • מס' עובדים בחברה: 117
  • מס' עובדים בחטיבת המידע והאו"ש: 8
  • מתמקדים ב: אספקת סל רחב של שרותים ומוצרים לבתי-חולים ולמוסדות רפואיים (תרופות, תרכיבי חיסון, ציוד ומכשור רפואי ומעבדתי, מוצרים ושרותים משלימים)
  • אני בתפקיד: בשראל 10 שנים, מתוכם 7 בתפקיד הנוכחי.
  • איך הגעתי לתפקיד: למדתי תואר ראשון בביולוגיה באוניברסיטת CUNY בניו-יורק, תואר שני ברוקחות באוניברסיטת ת"א, ולאחרונה השלמתי תואר MBA עם התמחות בשיווק במרכז הבינתחומי בהרצליה. בשנת 1999 יזמתי, עם שותף, קורס מידענות רפואית לרופאים ולרוקחים, וכך נוצר הקשר עם שראל. לבקשת המנכ"ל דאז, התחלתי לעבוד בשראל בהדרכות טכנולוגיות ( IT), ומשם המשכתי לתפקיד הנוכחי.
  • אוהבת בתפקיד: שינוי ולימוד מתמיד תוך מגע עם אנשים.  וגם - שילוב של תכנים מתחומי הרפואה, הלוגיסטיקה, הניהול, וטכנולוגיית המידע ( IT).
  • הכי קשה לך בתפקיד: יכולת ההכלה של הרבה דיסיפלינות במהירות, והמאמץ לשמר את מה שלמדתי לאורך זמן .
  • המטרות שאני רוצה להשיג בתפקיד:
    1. בניית תשתית של מידע תהליכי ועיסקי שיעזור למנהלים העיסקיים ברכש ובמכירות.
    2. בניית תשתית לשימור הידע בארגון לצורך הכשרה והסמכה
    .
  • סדנאות אפקטיביות שעברנו: הסדנאות שהותירו את האימפקט הגדול ביותר שילבו סימולציות בשיתוף ההנהלה. לדוגמא - סדנת מו"מ עם סימולציות בהן חברי ההנהלה ייצגו את הלקוחות .
  • ספר מקצועי מומלץ: לא רציונלי ולא במקרה מאת דן אריאלי. שילוב מעניין של תורת-המשחקים, קבלת החלטות ורציונליות לעומת אי-רציונליות.

 

 

ספרים רבותי

ספר שמומלץ למנהלים לקרוא

שינוי / ואצלאוויק, ויקלנד, פיש / הוצאת ספריית הפועלים

נושא: שינוי דפוסי-התנהגות של אחרים, השפעה ותקשורת בין-אישית
מסר: במקום להבין את המקור לבעיות, ניתן לפתור אותן בעזרת טכניקות תכליתיות
ערך: למדו להגדיר את השינוי הנדרש במעשי אחרים, ולהשיג את השינוי המיוחל במהירות,
       בעזרת פעולות פרדוקסליות, "בלתי-הגיוניות" ו"בלתי-סבירות" לכאורה.
פירוט:
מ דובר בספר קטן ומקסים, שיצא לראשונה בשנת 1979 ומאז התפרסם (גם בעברית)
         בעשרות מהדורות. הספר מבוסס על כלי פסיכותרפיה מזורזת, שנועדו לפתור בעיות בין
         אנשים במהירות ובתכליתיות. הוא מכיל עשרות דוגמאות לשימוש בכלים אלה, ומציג
         נקודת מבט חדשנית ומרעננת גם כיום, לדרכים בהן ניתן להשפיע על אחרים. שני
         הפרקים הראשונים בספר הינם תיאורטיים ואינם קלים לקריאה, ואולי תרצו לדלג עליהם. רעיונות
        שתשאבו מהספר יוכלו לשפר מהותית את מערכות היחסים שלכם בעבודה ובחיים הפרטיים.

קריא:
שימושי:
= מאוד מאוד = ככה ככה = לא ולא
 
להשיג ב: סימנייה | סטימצקי | ספריית הפועלים

 

 

  • לרשימת ספרים מומלצים נוספים: ראו כאן
  • להתאמה אישית של ספר לבעיות ניהוליות: יש לכם בעיה ניהולית ואתם מחפשים את הספר המתאים? אנחנו נמליץ לכם מתוך מאות הספרים שקראנו - לחץ כאן

חדש ב-ZOOZ

עדכונים מהנעשה אצלנו

שיווק במדיה החברתית
אסטרטגיות וטקטיקות לקידום עסקי החברה  

יותר ויותר עסקים כיום משתמשים במדיה החברתית למנף את העסקים שלהם , להגביר את המודעות למותג ולייצר דיאלוג עם ה"אוהדים". העובדה שהרשתות החברתיות (פייסבוק, LinkedIn, וכו') התמזגו לתוך חיינו מכריחות עסקים וחברות לנהל את השיווק ואת יחסי הציבור שלהם בערוצים נוספים - במדיות החברתיות השונות. אבל איך ניתן במדיה החברתית לייצר ערך אמיתי שיקדם את עסקי החברה? הרצאה מרתקת של פרדי בלסן , מרצה בכיר ב- ZOOZ, מלמדת כעת, לא רק איך להיות שם, אלא גם כיצד להגיע לשלב הבא - להרוויח כסף מהפעילות ברשתות הללו.

בהרצאה נסקרים ערוצי המדיה החברתית העיקריים וקהלי היעד הפוטנציאליים לאותן רשתות. נדונות הסיבות בגללן אנשים בוחרים להצטרף כאוהדים לדפי חברות ומותגים ומדוע הם נוטשים אותם. מה התשואה שניתן לקבל מפעילות במדיה החברתית וכיצד יוצרים תנועה לנקודות המכירה? איך ניתן להגדיל את הביקושים? איך מפיצים את המותג וכיצד יוצרים נאמנות באמצעות המדיה החברתית? הסדנא מומלצת לארגונים, חברות ועסקים שרוצים לייצר ערך אמיתי ולקדם באופן משמעותי את עסקי החברה ברשתות החברתיות.

 

 

  • למידע נוסף על הרצאה בנושא שיווק במדיה החברתית , צרו קשר: 09-9585085 | info@zooz.co.il  
  • מידע על סדנאות שיווק שירות ומכירות: כאן  

נקודת חן

מקום טוב לפעילות ארגונית

הצריף בנהלל

הצריף בנהלל | 04-96515840למידע נוסף

מה? צריף אירוח גדול עם מוזיאון משפחתי המיועד לפעילויות ארגוניות של 20-70 משתתפים, ובית אורחים מעוצב, מושקע ומוקפד בו ניתן לקיים ישיבות מנהלים, תהליכי ייעוץ וישיבות דירקטוריון עד 20 משתתפים. את שני מוקדי האירוח ייסדו אצילית ועפר אבירן דור שלישי במושב נהלל. בנוסף, ישנה אפשרות לסיורים מרתקים בעקבות ההתיישבות בעמק יזרעאל וניתן ליהנות ממאכלים כפריים חלביים המוכנים במקום (מקפה ועוגה ועד ארוחות עשירות ומפנקות).
למה? הניתוק שבעמק ובמושב הכפרי והירוק מהווה השראה לעבודה, חשיבה ומיקוד , ללא הפרעות מסביב.
למי? לחברות וארגונים המעוניינים בפעילות ארגונית, דיון או ישיבה באווירה קצת שונה.
מחיר: תלוי באופי האירוע, בתפריט ובמספר המשתתפים.

 

 

  • למען הסר ספק: ההמלצה במדור זה הינה המלצה אישית שלנו, ואיננו מתוגמלים עליה.

מופק ע"י ZOOZ הדרכה אפקטיבית | 09-9585085 | [email protected] | www.zooz.co.il

להרשמה לעלון "תזזית" - לחץ כאן.
להסרתכם מרשימת התפוצה לחצו כאן.