If you can't read this, an online version is available here

מופק ע"י ZOOZ הדרכה אפקטיבית | 09-9585085 | [email protected] | www.zooz.co.il

      | גיליון מס. 70 |


שלום!

אנו שמחים לשלוח לכם גיליון חדש של תְּזָזִית.

עלון תְּזָזִית נשלח מידי חודש כשרות חינם לכששת אלפים מנהלי משאבי אנוש והדרכה.
העלון מכיל מדורים מתחלפים עם המלצות, טיפים וראיונות, ואינו מכיל פירסומות.

השתדלנו לקצר, מתוך הנחה שזמנכם יקר והמלאכה מרובה.
למעוניינים בהרחבות הוספנו קישורים למאמרים ולמידע רלוונטי.

אנו מקווים כי תמצאו את העלון שימושי. נשמח לקבל תגובות והצעות.

קריאה מהנה!
צוות ZOOZ


פרופיל

קרא על מנהלים בתחום בחברות אחרות

ורדית בר, מנהלת משאבי אנוש, העוגנפלסט

  • מס' עובדים בחברה: 130.
  • מתמקדים ב: יצור ושיווק יריעות PVC (ציפויים ולמינטים).
  • אני בתפקיד: 8 שנים.
  • איך הגעתי לתפקיד: שימשתי שנים רבות כמזכירת מנכ"ל בחברות שונות. לאחר כ- 5 שנים בתפקיד זה בחברת העוגנפלסט, חיפשתי עניין נוסף ואתגר בתפקיד, ויצאתי ללימודי משאבי אנוש. בתחילה שימשתי בשני התפקידים יחד. לאחר מכן, עברתי לעסוק ולפתח את תחום משאבי אנוש בחברה.
  • אוהבת בתפקיד: את המרחב שניתן לי לתרום, לשנות, לשפר ולהטמיע נוהגים, ערכים והתנהלויות חדשות בתחום משאבי אנוש, בדרך של שיתוף פעולה עם כלל הגורמים בחברה, ועם חותם אישי, מקורי שלי. אני שמחה לראות את השיפור שחל בעובדים ובמוטיבציה שלהם, באמונה שזהו (בחלקו לפחות) פועל יוצא של שביעות הרצון וההשקעה בהקשבה, ובנכונות לקדם דברים ולפתור בעיות.
  • הכי קשה לך בתפקיד: אין לי משהו קשה במיוחד בתפקיד. קשה לי אולי שלעיתים נדרשת המתנה, עד שהקרקע תהיה בשלה לקדם עוד מהלכים חדשניים, מקוריים או לא שגרתיים.
  • המטרות שאני רוצה להשיג בתפקיד: למצב עוד יותר את פעילות משאבי האנוש, כשותפה במדיניות החברה. לקדם ולשפר את נושא ההדרכות והפיתוח הארגוני בחברה.
  • סדנאות אפקטיביות שעברנו: פעילות של פיתוח ארגוני עם מנהלי המחלקות, בדגש על תקשורת בינאישית ועבודת צוות.
  • סדנאות מיותרות שעברנו: לא היו כאלה.
  • ספר מקצועי מומלץ: הספר "אינטליגנציה רגשית" של דר. גולמן דניאל עניין אותי מאד. מעבר לכך אני נוהגת לקרוא דרך האינטרנט הרבה מאד מאמרים בתחום משאבי אנוש, בעיקר בנושאי תקשורת בינאישית, מוטיבציה, עבודת צוות, שימור עובדים וכו', ומשתתפת במפגשים או בפורומים של משאבי אנוש.
     
  • מעוניינים להתראיין? צרו קשר

ספרים רבותי

ספר שמומלץ למנהלים לקרוא

הארגון הלומד / פיטר סנג'י / הוצאת מטר

נושא: ארגון לומד, תכנון, לולאות משוב, ניהול ידע
מסר: כשקורה משהו רע, הסיבה האמיתית מסתתרת לרוב עמוק מתחת לפני השטח.
ערך: אם, כשאתה מנסה לשפר דברים (למשל,למנוע בזבוז) המצב רק מדרדר
       (למשל, אתה מבזבז אפילו יותר) - קרא ספר זה.
קריא:
שימושי:
= מאוד מאוד = ככה ככה = לא ולא
להשיג ב: סטימצקי | bookme

  • למען הסר ספק: הספר במדור זה הינם המלצה אישית שלנו, ואיננו מתוגמלים עליו.
    הקישורים לחנויות בהן ניתן לרכוש את הספר הוספו לנוחותכם בלבד.

חדש ב-ZOOZ

עדכונים מהנעשה אצלנו

שדרוג מוצלח לסדנת תקשורת בינאישית 


תקשורת בינאישית אפקטיבית
היא מיומנות
קריטית לכל מנהל, ולכל עובד בארגונכם. תקשורת בינאישית חשובה בייחוד לאנשי מכירות ולנותני שרות (ללקוחות חיצוניים וגם ללקוחות פנימיים). לכן, אנו מעבירים סדנת תקשורת בינאישית כסדנא מקדימה לסדנאות מכירה ושרות.

סדנת תקשורת בינאישית של ZOOZ עברה מספר שינויים בשנתיים האחרונות, שהפכו אותה למאוד רלוונטית ותורמת למשתתפים. בעבר, הסדנא התבססה על מניעת קצרים בכל שלבי התקשורת בין שני אנשים (ביטוי לא ברור של מחשבות, רעשי רקע שבגללם הצד השני לא שומע היטב, פרשנות לא נכונה של מה שהצד הראשון אמר, וכו'). כיום נוסף לסדנא מודל של תקשורת השגית, שעיקרו זיהוי סגנון התקשורת של הצד השני (תומך, מנתח, מקדם, משימתי), והפעלת דרכים יעילות לשוחח עם הצד השני, בהתאם לסגנון שלו. בנוסף, לומדים בסדנא זו טכניקות לפענוח שפת גוף, הקשבה טהורה, הבהרה, אימות, ושיקוף.

סדנת התקשורת הבינאישית המשודרגת שלנו כוללת גם אבחון עצמי, סימולציות ותרגול מקיף. העברנו אותה עד כה ללמעלה מ-1,000 משתתפים בעשרות ארגונים וחברות. שביעות הרצון הממוצעת לגביה היא מעל 4.7 (בטווח של 1 מינימום עד 5 מקסימום), עם ציוני 5.0 עגולים למנחים ב-14 סדנאות עד כה. מדובר בתוצאות גבוהות במיוחד, כך שאנו בטוחים שהשדרוג הצליח. אנו ממליצים על סדנא זו בחום לאנשי מכירות, נותני שרות, מנהלים, וכל עובד שבא במגע עם אחרים - בארגון או מחוץ לו.

  • לשאלות ומידע נוסף על סדנא זו: 09-9585085 | crm@zooz.co.il  

נקודת חן

מקום טוב לפעילות ארגונית

DePlus (בעבר: סטואה)

DePlus | 09-9510005 | למידע נוסף

מה? DePlus הינו מרכז אירועים לאירוח ימי עיון ואירועי חברה, המעוצב באופן יפהפה ומרשים!
למה? בגלל ארבעת מתחמי האירוח במקום - גן פתוח, פואייה, לאונג' ואולם מרכזי, המאפשרים גמישות מלאה בעיצוב החלל לפי קונספט האירוע וצרכי החברה - ממסיבה ועד ארוחת ערב מהודרת בהגשה. המתחמים מצוידים במערכות תאורה, הגברה, הקרנה ועוד.
למי? לחברה המחפשת אירוח עסקי לקבוצה של 200 עד 1200 איש.
כיבוד: ניתן ע"י קייטרינג של חברת DePlus. התפריט והמנות נבנו ע"י השף ישראל אהרוני.
מחיר: טווח המחירים לאדם נע בהתאם לכמות האורחים, סגנון התפריט וצרכי הלקוח מבחינה טכנית ( מסכים, מצגות, תאורה, במות, אמנים, וכו')

  • למידע נוסף ויצירת קשר, לחצו כאן.
  • למען הסר ספק: ההמלצה במדור זה הינה המלצה אישית שלנו, ואיננו מתוגמלים עליה.

מופק ע"י ZOOZ הדרכה אפקטיבית | 09-9585085 | [email protected] | www.zooz.co.il

להרשמה לעלון "תזזית" - לחץ כאן.
להסרתכם מרשימת התפוצה לחצו כאן.