מוּצָרֶשֵת - הופכים עולמות בשבילך
חלק ג'
ראיון עם ארי מנור, מנכ"ל
ZOOZ על הפרוייקט הייחודי
התפרסם במגזין בינה עסקית, אוקטובר 2001
מנכ"ל התאחדות המלאכה והתעשייה צפיה גילת: הימור כדאי!
פרוייקט מוּצָרֶשֵת מעודד את היצרנים לחפש עצמאות, ללכת על קו מוצרים חדש מתוך אמצעים קיימים. בשביל זה לא צריך לעשות מהפכות. ההתאחדות מרבה לסייע בנושאים של חונכות ניהולית, שיווק ושינוי קו. בעלי העסקים הם שיצטרכו לקבל את ההחלטות ולהשקיע את הסכום הנדרש. צריך להבין שעומדות בפניהם דרכי פעולה נוספות, אך זה הימור כדאי.
גילת מדגישה כי איש אינו נכנס למסגרת הפרוייקט באופן אוטומטי, אלא רק לאחר ייעוץ ובדיקת יכולות ואופק הצלחה. הכוונה היא לא להביא גוף יצרני לשנות את הציוד שלו, אלא את כיווני החשיבה שלו.
לדעת גילת זהו פתרון נוסף העשוי לאפשר יציאה מהמיתון ומהמשבר הכלכלי, הפוקד את העסקים הקטנים והבינוניים. "במיוחד בימים אלה, יש להפעיל יצירתיות עסקית. הפרוייקט מאפשר לבעל מפעל להפוך בתוך 6 חודשים ליצרן עולמי ולהגדיל את שוק הלקוחות, כמו גם את רווחיו והכנסותיו, ובעיקר לא להיות תלוי בספקי חוץ".
לפרטים על הצטרפות לפרוייקט ניתן לפנות לכלכלן ההתאחדות ניר קלינגר בטלפון 03-7959102, או ליצור קשר עם חברת ZOOZ בטלפון 09-9585085.
לתגובת בועז זר, מנכ"ל גיא פלסטיק המשתתפת במוצרשת - המשך כאן.
לטיפים שיווקיים מבית ZOOZ- המשך כאן.
המשך ל: חלק I | חלק II | חלק III | חלק IV | חלק V
תוכנית מוּצָרֶשֵת
מעוניינים להתחיל לשווק מוצרים לרשתות קמעונאיות בחו"ל?
צרו איתנו קשר: 09-9585085, [email protected].