Akamai מבקרים בביתן של Adwise
סיפורי הצלחה של ZOOZ
כמה פעמים ביקר בביתן שלך מנהל הפיתוח העיסקי של חברה ששוויה הבורסאי הוא 13 מיליארד דולר? ל-Adwise, סטארט-אפ קטן בתחום הפרסום באינטרנט, זה קרה עם חברת ,Akami בכנס הראשון בו הציגה Adwise, בתערוכת ISPCON, בסאן-חוזה בשנת 1999.
Adwise פיתחה פתרון ייחודי, המאפשר לספקי-אינטרנט (ISPs) לשלוח הודעת פרסומות למנויים שלהם. הפתרון של Adwise אפשר לשלוח הודעה צפה במהלך הגלישה באינטרנט, המותאמת לתוכן בו הוא צופה בזמן אמת. לדוגמא, אם הגולש מזמין ספר מאמזון, ניתן לשלוח לו הצעה לרכוש את הספר במחיר מוזל בברנס-אנד-נובל.
לאחר שהסתיים הפיתוח הטכנולוגי, ZOOZ התבקשה לסייע ל-Adwise בשלב החדירה השיווקית. בין היתר, כתבנו, עיצבנו והפקנו עבורם את החומרים השיווקיים (אתר, פרופיל חברה, מצגות, ביתן), תכננו את ההדגמה שתערך בביתן (שהמחישה שאכן מופיעות מודעות מאוד רלוונטיות בגלישה אקראית באינטרנט), נהלנו את יחסי-הציבור בארץ ובחו"ל (מול משרדים מקומיים), ואף הצגנו בעצמנו בביתן, שכן טרם גויסו אנשי מכירות.
התערוכה הסתיימה בהצלחה רבה, לרבות רשימת לידים ולקוחות מעוניינים גדולה מהמתוכנן. הביתן והטכנולוגיה של Adwise נבחרו לאחת מהחדשניות ביותר בתערוכה, וכל המי ומי ביקרו בביתן. מדובר בהישג די מדהים, בהתחשב שכך שזאת היתה התערוכה הגדולה ביותר בתחומה, בשיא תקופת ה-hype, עם מאות ביתנים, לרבות של חברות ענק.
Adwise נמכרה לאחר שלא הצליחה להמריא, במקביל לצניחת ענף הפרסום באינטרנט, וכיום פעילה במתכונת שונה ועם צוות שונה. אבל לעובדי Adwise שהשתתתפו בתערוכה זאת בוודאי זכורה כאחת מהחוויות המשכרות והמרגשות שחוו בימי-חייהם. לרגע אחד, בזמן נתון ובמקום נתון, היינו הדבר הגדול הבא.